ח"כ בוסו: "אנחנו מעדיפים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ בוסו: "אנחנו מעדיפים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"

    ח"כ אוריאל בוסו במהדורת סוף השבוע: "דרעי רוצה שתוקם ממשלה מיידית בכנסת הנוכחית. כל יום שהממשלה הזו מכהנת זה סכנה ופגיעה. אם נצא לבחירות, יש לנו כאן חודשים ארוכים של אובדן המשילות"

    צילום: by Yonatan Sindel/Flash90
    12:04
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נבצר": הראשון לציון לא ישתתף ביום שכולו תורה – זו הסיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס תחילה לאפליית הבנות הספרדיות בסמינרים. "ללא ספק בשנים האחרונות הבעיה הצטמצמה, תנועת ש"ס דאגה לפתיחת סמינרים בכל הארץ ומספר בני התורה הספרדים גדל עד כדי שאין סמינר שיכול לאפשר לעצמו סלקציה אמיתית ולהישאר ייחודי", אמר בוסו. "בירושלים יש בעיה ספציפית שמטפלים בה נציגים שלנו". 

    לדבריו "ברור שיש גזענות. ח"כ מרגי היה הראשון שהעביר תקנות לשלילת תקציבים ממוסדות מפלים. כיום עולם התורה הספרדי היום הוא יותר מ-50 אחוז מהציבור הליטאי והחסידי גם יחד. ברוב הארץ כבר ישנם פתרונות ייחודיים שצמצמו את הבעיה".

    לאחר מכן התייחס בוסו למצבה של הממשלה: "דה פקטו הממשלה ודאי כבר נפלה. בנט כבר מדבר עם אורבך מי יקבל את ביידן. אני מעדיף שלא בנט ולא לפיד. מגיע נשיא ארה"ב, איפה מארחים אותו אם אין את המעון בבלפור? שני חבר'ה שבעים ועשירים שבאו לעשות אקזיט על המדינה כדי לקבל את תואר ראש הממשלה לשעבר. ראינו אתמול את הפארסה בכנסת".

    ביחס למגעים מול אורבך, אמר בוסו: "את המשא ומתן אני משאיר לגדולים מאיתנו. אורבך הבין שזה נגמר. ההתמהמהות הזו לא תעבוד לטובתו. כל יום שהממשלה הזו מכהנת הוא לא טוב, היא מסוכנת".

    בעניין המשבר סביב ח"כ ביטון, אמר בוסו: "ביטון אמר מראש שהוא לא יפיל את הממשלה אבל לא יצביע עם הקואליציה והוא עמד בזה. הזלזלול בבקשות שלו לא ראוי. מבחינתה של מיכאלי ביטון הוא עוד מרוקאי מירוחם שמדבר על נושאים פריפריאליים. היא גייסה את כל מפלגת העבודה כדי להלחם עבור כמה קיבוצניקים. אבל כשביטון מבקש לפריפריה ולמוחלשים היא אפילו לא נפגשת איתו".

    בוסו הבהיר כי "דרעי רוצה שתוקם ממשלה מיידית בכנסת הנוכחית. כל יום שהממשלה הזו מכהנת זה סכנה ופגיעה. אם נצא לבחירות, יש לנו כאן חודשים ארוכים של אובדן המשילות".



    0 תגובות